30% RABATU NA START! Zarejestruj się jako Klient VIP i korzystaj z naszych ofert w korzystniejszej cenie!

Home / Informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Jak długo po otrzymaniu przesyłki mogę zgłosić reklamację?
Reklamację można zgłaszać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Prosimy o jak najszybszy kontakt, abyśmy mogli sprawnie rozwiązać problem.
Jaki jest okres oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacja musi zostać rozpatrzona przez nas w ciągu 14 dni od momentu jej zgłoszenia. W większości przypadków odpowiedzi udzielamy w ciągu kilku dni. 
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony produkt?
Jeśli zamówienie dotarło uszkodzone, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym dzialem obsługi. Prosimy również o przesłanie zdjęć uszkodzeń i opakowania. Pomoże nam to w szybkim rozwiązaniu sprawy. 
Co zrobić, jeśli otrzymałem zły produkt?
Jeśli dostałeś nie swój produkt, prosimy o natychmiastowy kontakt w celu rozwiazania problemu. Wymienimy go na właściwy produkt na nasz koszt. 
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy nastąpi w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności. Po pozywtynym rozpatrzeniu reklamacji lub przyjęciu zwrotu, zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.
Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku zwrotu?
W przypadku uznania reklamacji, pokrywamy koszty wysyłki zwrotnej. W przypadku zwrotu produktu bez podania przyczyny, koszty wysyłki ponosi klient. 
Czy mogę anulować zamówienie?
Możesz anulować zamówienie, jeśli nie zostało jeszcz przetworzone. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby sprawdzić dokładny status swojego zamówienia.