Centrum pomocy
Jakie pliki akceptujecie do druku?
Akceptujemy pliki w formacie PDF, JPG lub TIFF.
Czy oferujecie pomoc w przygotowaniu projektów graficznych?
Nie, nie znajmujemy się projektowaniem grafik. Oferujemy wylącznie usługę druku.
Jaki jest czas dostawy?
Przy każdym produkcie widoczna jest data wysyłki zamówienia. Jest ona indywidualna dla każdego produktu.
Paczki standardowe po odebraniu przez kuriera w 98% dostarczane są następnego dnia roboczego, najpóźniej do 48h.
Przesyłki dłużycowe oraz paletowe dostarczane są zazwyczaj w ciągu 72h.
Czy mogę zobaczyć próbki materiałów przed złożeniem zamówienia?
Oczywiście! Na życzenie możemy przesłać próbki materiałów, aby pomóc Ci w wyborze najlepszego rozwiązania.
Czy oferujecie wysyłki "no name"?
Tak. Wszystkie standardowe przesyłki wysyłane są bez naszych danych i oznaczeń.
Jaki jest czas na złożenie i rozpatrzenie reklamacji?
Czas na złożenie reklamacji wynosi 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Po zgłoszeniu reklamacji, mamy do 14 dni roboczych na jej rozpatrzenie i poinformowanie Cię o decyzji.
W jaki sposób mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?
wyceny@mediagraphx.pl -na ten adres należy kierować zapytania niestandardowe.
W jaki sposób mogę się skontaktować z mediagraphx.pl?
W górnej zakładce i dolnej stopce jest link "Kontakt", gdzie znajdują się wszystkie potrzebne dane.
Czy mogę domówić nakład do istniejącego już zamówienia?
W takim przypadku należy anulować zamówienie i zamówić na nowo lub złożyć dodatkowe zlecenie na brakujący nakład.
Jakie formy płatności akceptujecie?
Zamówienia można opłacać za pomocą systemu PayU, tradycyjnym przelewem lub za pobraniem.